nostalgi


åååh idag är jag glad!
är hemma och lyssnar på alla gamla kents låtar. jag är helt såld.
& snart släpper de nytt? nåt i berlin? nåt var det iaf.
det är grå himmel och huset är tomt. det spökar sisådär kusligt men
det är skönt när man inte hör allt skrik från jesper och niclas :s     
och nu kan jag inte ens stava min brors namn rätt?  säkert spökerna :'o 
de blir änna så när man bor i ett stort hus med stängda dörrar och knakande golv.  
EHEHE    
ja, idag blir det att plugga - matteprov imorgon.  blöh!
jag avskyr mattematik .
snart är jag klar med intervjun med jonathan och sen ska jag bara leta upp lite bra fakta om droger
och annaaat blääh :D




etc :  ( jag vet inte vad det betyder egentligen men jag skriver det för det låter kul )   
baka inte scones med långa naglar (n'  jag har fortfarande smör och gojjs inunder naglarna.  


min fot har somnat.  william är dum. karin är söt.  jag är bäst. 

puss



 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0