snaaaart påsk !

uuurk.   pappa dammsugade upp råttskit bakom spisen och grejjor för nån vecka sen - varje gång man dammsuger nu fylls hele rumme med råttskitslukt  :((
bleh (n'   

idag är det regn.  regn regn.  vart är min sol?!  
det blir städning inför påsken i hela huset idag,  urk. osså ska jag ta tar i detdär trädgårdsarbetet - jag får ju trots allt
200 kr av mammsen  (a)

vet ni vad min pappa har gått och gjort nu?  köpt sig en caddilack (stavning?!!  :s ) 
duuuuuuuuude?    han har knappt råd att köpa en ny mobil te mig?
ahahah -  han e la go han? 



kolla - tillochmed glassgöbben har fått sig en partner!  haha gulligt..
GE MIG RASMUS DÅ!  :@


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du fick ju en ny mobil för inte alls länge sen..! :P Du får använda sparbössan du fick av Jesper i julas. Lägg dina 200 där vet jag ;)



Ses på lördag!



Puss

Emelie

2009-04-08 @ 20:41:00

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0