stan på natten <3


tja bitchees!
igår checkade jag ellinor beatrice och medeliene läget
på gothia cup discot - osch säger jag bara! :o
jag har aaaaldrig svettats så mycket i hela mitt liv.
vi fick gå ut typ var femte minut för att torka av oss - haha
och herremingud vad många folk.
men det var skiiitkul, verkligen!
det vill jag absolut göra om alltså.
och haha det kom fram en snubbe som var typ
hälften så kort som mig och ville dansa.
han bah  " eeeeey? " och räckte fram handen
framför mig - och jag bara vände ryggen.
sen kom han igen när jag tittade åt hans håll om
han gått -  " eeeey? "  och armen igen.
ja bah NO
så han tog tag i ellinor ist och hon började skaka
rumpan. gud vad kul det såg ut!
hans hövve vart typ i längd med hennes rumpa.. 
inte undra på?   hihi  ;*  nej ellinor du vart sexigast on
the dancefloor ;o
hångla med snubbarna hele tin ;)
jag höll mig mest för min beatrice! best asso.

tack för kvällen tjejer -  jag behövde verkligen detta!






Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0