när vodkan gjort oss vackra

torsdagen den 16 onde var lite speciell.
jag orkade inte ta upp det igår när jag slängde in inlägget - lat som
jag är  ;$$
hade inga kläder - återigen!
så jag drog hem till louise och hittade en leopad klänning - ganska mycket urringad ;s
men äsch , ska man inte visa vad man har? ;))
haha nej men iaf. vi drog dit och redan i kön stod folket och stirra.
först på brösten ohsen på ansiktet - respekt?  halluuu liksom.
det var nån snubbe före oss i kön - tror han vart fransk dessutom!
- han stirrade iaf på mig hela tin - blir lite tjötit efter ett tag.
jag ska påpeka att han hade typ finskor också - i storlek typ 50.  :d 
såg liiite knaus ut.
han hittade oss ute på dansgolvet helt överlycklig och såg på när
jag höll louise i handen när vi dansade hej villt till musiken.
sen flydde vi därifrån när han närmade sig. 

och han snubben som var så kort i tisdags! han var tillbaka!
hahah vilken min han fick när hanfick syn på oss.
började dansa och hade sig med louise sen drog vi vidare.
svettiga som aaaaas.
osen en kille som återkom hela tiden till oss. 
först ville snubben kyssa mig men både jag och louise bah duuude.back off?! 
osen typ såg det ut som han skulle slå louise när hon drog undan honom från mig. 
fett läskigt ju. 
sen letade han upp oss och grejjer hela tiden - 
" men du ler ju! " 
gad dude. 
sumpade chansen med en svenne - vartför ska jag jämt skrika
när det kittlas?

äh.  sen drog vi till centralen med spårvagnen efter ett obehagligt
möte på hållplatsen när vi väntade.

 



idag är jag väl lite off. känner mig som ja vete 17.  helt tom. haha. städade hos farmor i helgen också. tackade nej till jessicas feast och till harry potter. nu lyssnar jag på gamla imperiet låtar.
guld.
 


 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0