1:a maj

igååååååår åkte jag och louise till liseberg.......
vi träffade conny, tobias och nån mer kille som jag ´rev och satte naglarna i hans axlar när vi gick på gasten.

eh.
den går jag aldrig igen.  fy oh helvete vad rädd jag vart.
:((
sen drog de med mig upp till lisebergsbanan - åh fyhelvete jag åker ju ingenting  XD
när vi åkte upp första backen - jag fick panik när tobbe sa åt mig att titta ner - och gjorde det :'o
haha jag låg mest med huvudet i hand knä :$
ahsen vart det coolorado - satt i mitten så fick inte så jävla mycket vatten på mig - haha
jag hade ju bara vitt på mig ._.
mådde inte bra eefter den åkturen - hahah åksjuk </3

jasen blev jag nerdragen av conny i rabatten.
TACK?! 
får se hur det blir ikväll hörni. 
fint väder och jag vill till slottskogen idag ju :(( 
följa med? (a' 

 



Kommentarer
Postat av: storasyster

Roooligt! Vill också vara femton igen!

2009-05-03 @ 10:31:40
URL: http://emelieholmberg.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0