första maaaaaaj

öh, egentligen har jag bytt blogg till devote - mene - de är för komplicerat för min del o.O
xD
jag fortsätter på denna (y'


igår vart de valborg och jag sa tidigare att jag skulle stanna hemma.. 
det bidde änna inte så.
mina föräldrar drog iväg någonstans över natten så jag och mina bröder stannade hemma.
gjorde en deal med de och drog iväg till jessicas och jespas fest   :$
det ångrar jag faktist inte, hahaha..
louise vart helt väck - gumman, aldrig mer alkohol för dig <3
vi vart typ 8 pers och 5 st vart nyktra och jag vart en av dem (a'
ah känns skönt nu i efterhand.
jag undrar hur louise mår idag asså.














Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0