DU ÄR SÅ YEAH YEAH WOW WOW

fredag was awsome :o 
tjejmiddag hos amanda! sjöng singstar tills jag inte kunde andas längre.
fatta att jag var hes morgonen därpå xD
åt en massa jävla saker också, hahaha - och fick samtal från en
lite påverkad rasmus! gjorde upp lite småplaner också yao! 
busringde också ju!
haha språng.. 

igår tog jag över ellinor och vi satte igång att rensa mitt rum på
alla dessa jäkla småsaker som man både vill slänga och hålla kvar.
känner att lite är pappas fel. säkert fått det av honom.
nu är det iaf rent och fint i hyllor och allt vad jag har.
sedan tillbringade vi kvällen hos hanna! varma mackor och te
for the win.  mmh<3
såg också den efterlängtade "män som hatar kvinnor "
och " prom night "
massa skrik!

idag ska jag baka lussekatter!
DET ÄR JU FAKTIST FÖRSTA ADVENT IDAG! 
jag räknar ner till julafton som ett ivert litet barn!





Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0