han får mig på bättre humör!


 haha?

Hermelin, Svansen är kort... säger:
Humana humana humana!


Elin' säger:
meh!:O


Hermelin, Svansen är kort... säger:
vadå?


Elin' säger:
vene , öhö


Hermelin, Svansen är kort... säger:
aaah, självklart


Elin' säger:
tummen upp!


Hermelin, Svansen är kort... säger:
(y) jaaa! 


Elin' säger:
gaaaah, de går inge bra för mig nu


Hermelin, Svansen är kort... säger:
naj va e det som händer?


Elin' säger:
skolan bah.. KABOOM


Hermelin, Svansen är kort... säger:
jasså?
vad hände då?


Elin' säger
.. mycket


Hermelin, Svansen är kort... säger:
var det nån som var dum?


Elin' säger:
dumma dumma lärare..


Hermelin, Svansen är kort... säger:
va gjorde dom?


Elin' säger:
bah ig.. ig
DOM SER MIG INTE!!!


Hermelin, Svansen är kort... säger:
det var som fan... vi borde kasta shit på dem!


Elin' säger:
tycker jag låter som en jävla bra idé!! xD


Hermelin, Svansen är kort... säger:
men vet du, det är inget att hänga läpp för det kommer mer tillfällen där du kan visa dina talager!


Elin' säger:
fyra ämnen än så länge som jag inte når målen - haha
oså nu det här jävla teknik arbetet, jag har fan stått och visat henne allt jag gör!
och hon ville bara att jag skulle vara delaktig denna gången för att nå dom jävla målen
oså ba nej, det gör du inte nu - man bah men sug min balle jävla fucker ><
men ändååååå!!


Hermelin, Svansen är kort... säger:
skit lärare
det är såna som som hade det jobbigt i skolan själva som blev lärae för att ge tillbaka mot oss ungdomar :O


Elin' säger:
fyyyyyyyyyyy...
JAG TROR FAN DET VA?!!


Hermelin, Svansen är kort... säger:
faaaaaaaaan :O


Elin' säger:
hahaha 


Hermelin, Svansen är kort... säger:
här e nåt som kan få dig på bättre humör
http://www.youtube.com/watch?v=a1Y73sPHKxw


Elin' säger:
HAHA vafan xD


Hermelin, Svansen är kort... säger:
eller
http://www.youtube.com/watch?v=14alLh3LglQ&feature=related


Elin' säger:
den.. var läskigt ;


Hermelin, Svansen är kort... säger:
jo men rolig
ser du likheterna eller?
http://www.youtube.com/watch?v=mtr_f1zZbTo&feature=fvw


Elin' säger:
hahaha wtf .. xD


Hermelin, Svansen är kort... säger:
ja vet den var lite konstig...


Elin' säger:
du är konstig


Hermelin, Svansen är kort... säger:
tack :D du med


Hermelin, Svansen är kort... säger:
haha djur e roliga


Elin' säger:
en aning XD


Hermelin, Svansen är kort... säger:
fan va coolt med talande papegojor


Elin' säger:
du kan .. va talande papegoja xD


Hermelin, Svansen är kort... säger:
e jag det?


Elin' säger:
haha


Hermelin, Svansen är kort... säger
naaw


Elin' säger:
xD


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0