bildregn från helgen


åkte först till lerum för att ta hål i örat på ellinor
men skiten hade stängt så vi drog och köpte godis
och hälsade på ellinors pappa.
sen hem till ellinor!




jag tyckte hon var jättesöt i dendära hatten ;*




missbruk av picnik? xD





tyckte om bilden *




jag försökte att förstå dethär med uno..
gick dock inte så bra.
jag förlorade, tydligen. stort.




sen skulle vi laga mat!
tacos :3
jag rotar i kylskåpet efter grönsaker..




det blev ost majs och massa sallad!
jag skar faktist salladen.. (a)
sen gjorde ellen värsta goda avocadoröran!
goucamole eller hur fan det stavas




ser lite smått missbildat ut.
låånga ben ;s

 

lite enormt söt faktist <3



den får änna avsluta.. kändes lite passande också!
natten är lite privat.. (a)



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0