jag vill inte komma ihåg


ska träffa min amanda idaaaag :D
gud vad längesen det var! känner jag.
sen ska jag skryta lite om mina tänder också.
jag var nämligen hos tandläkaren igår - hade tydligen
bra och skötsamma tänder! who's the best liksom?
haha stod och borsta dom en kvart innan jag gick ner
och mötte denna gerd.
gerd.
yyyyyysch, jag tycker fortfarandre hon är läskig.
tandläkare överhuvudtaget är läskiga..
jaja, slipper dom iaf i ett år nu! happy happy face!

jag har varit med ellinor typ sen i fredags eller nåt.
kommerr inte ihåg. mohahaahhaaa. åkade till stan i
lördags och i söndags hem till calle balle und nisse pisse.
filmtaaaaajm!  silence death och forest gump.
och massa mys bland alla filtar - fan hur många hade vi?
typ alla i huset! ..
ah men ah.
igår - måndags pluggade vi liiite. (y)
sen tandläkaren och ringa folk och äta.. och äta..
duktiga vi är alltså.
imorgon - onsdag ska jag iväg till stan igen och träffa farmor!
vi ska se på bröllopsfotografen.
..  sen ska jag hem till henne och bo över hos henne
till på torsdag -


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0