aaaaand he's gone


Kommit tillbaka till den stationära datorn nu, lite skönt faktist :p
Jag känner mig så gammal sådär när man knappt kan hantera att klicka sig fram utan en datormus.



Tyyydligen så var allting på datorn kvar, förutom virus då... Trots att pappa sa att allting skulle raderas!
Jag råkade säga till min engelskalärare att nej, ´jag behöver göra ett nytt arbete för pappa omprogramerar
datorn... Därav längre tid... Så ssssccchh... Inte ett ord nu.

Föressten hade jag internationellt matteprov idag. Fanken, trodde det gick bra... Återigen!
Men sedan berättar alla vad de har svarat och allt ba kaboom, not good liksom.
Jag och Amanda satte oss och gjorde en lista på vad vi skulle behöva göra framöver...
Det resulterade till typ 9 olika ämnen på 3 veckor. Ett musikprov, ett engelskaarbete + redovisning, ett musikarbete, ett nytt påbörjat musikarbete, göra klart hemkunskapsarbetet, en slöjd redovisning och sedan är det säkert saker jag har glömt... Detta plus hårdträning, för att fan om jag inte kommer i klänningen (haha!)
Inte för att jag inte gör det nu... :o 
Jag skulle ju egentligen ut och springa idag! Men näe... öhm.. Juste. IMORGON! Lovar.



Imorgon har vi tema-dag i skolan... 60 tal. Wohuuu. Stannar hellre hemma och pluggar.
:$


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0