GRATTIS HÅKAN HELLSTRÖM <3



wazuup vår? <3

jag sjunger till håkan hellström just nu och gud vad sommar sommar sommar jag vill ha!
lite smått hyper och WOOOOOW!

min kväll igår bestod av gottigheter som heter massa kladdkaka med kokos..? xD
ja, man tar vad man har. eller.. vad ellinor har.
hihi!
sedan ska ju ellinor söka till idol nästa vecka, JAPP!
nästa lördag på svenska messan! och klart jag ska följa med. SÅ NU HÅLLER VI TUMMARNA!
iaf, vi letade som galningar efter en låt hon skulle framföra och sjöng med allt vi hittade.
SVÅRT ATT LÅTA BLI!

OCH VET NI?!  IDAG FYLLER VÄRLDENS BÄSTASTE HÅKAN ÅR <3
ÅÅÅÅÅH UNDERBARA MÄNNISKA

 
 

LOVELY ÄR HAN  :D <3


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0