idol 2010


Här är lite bilder från när mina kompisar sökte till Idol i Göteborg!
Jag var ju men förståss ;)



Dagen innan då.. Jag tyckte om bilden! Ellehur är den fin? :) Ellinor med min gitarr!



Och vi hade ångest att behöva gå upp klockan fyra dagen därpå.



Vi frös och var nervösa, STACKARS OSS!
och jag var kissenödigast i hela världen.



Amanda och Josefin ;)



svenska mässan



Amanda och Hanna (:



Sedan kom en bil och typ stannade där, alla ba whaaaaaat
Btw, han snubben i mitten - Sebastian Krantz :p   ännu en gång, whaat? 



Sen kom dessutom en kyckling som typ våldtog bruden!
Nej.. men det ser ju nästan ut som den skulle göra det..  Hvitfelska stod det på tröjan, haha.



och han blev populär



Amanda med



sedan blev det otåligt..
Sebastians morsa!  btw..  aaaaah coolt   ._.



Efter sex timmars köande var vi äntligen inne! och jag kissade <3



sen satt vi bara där



typ.



sista bilden!
Efter ytterligare 4 timmars väntande fick de gå in och sjunga, sedan var det hemmåt!
och mumma vad skönt det var.

Aldrig mer!
haha..


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0