iiiu



Det ser ganska motbjudande detdär...
Asso jag bakar kladdkakor hela tiden, med samma recept, allt.
Förändring tack!

Iaf, efter bakningen ba jag måste ut och springa! Men jag pallade verkligen inte gå ända till eldjursspåret för att sedan springa runt det och gå hem igen, för jobbigt dåva! Så jag satte på mig kläder och gick ut och gick med min mp3, nej juste. Så mordern är jag inte som har ipod som alla ni! ... Fattig kanske var ordet.
Jag har verkligen ingen aning om vart man kan gå eller springa häromkring i Floda. Verkligen helt lost om jag ska vara ärlig. Promenaden var runt typ en kvart, bra jobbat Elin. Snart är du värsta bifffeeeen.

Eller inte.

Men ska pallra mig ner till centrum och träna Taekwondo idag iaf. 



typ.

Fan vad tråkig jag är.
Hejdå


Kommentarer
Postat av: storasyster

Jag vill också ha kladdkaka. Skriv upp receptet. Jag saknar att gå runt sjön. Sen kan man gå bort emot skallsjö kyrka och sen bort mot hylterna o hem igen.. eller en sväng upp i nordåsen... bara att lunka på. =)

2010-04-25 @ 17:22:01

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0