himlen är gjord av sten




Jag hade sån jäkla konstig dröm inatt förresten. Vaknade upp helt skakis..
Det var tydligen min "gamla" klass och våran lärare som skulle på någon klassresa eller något..
Åkte ut på havet med en båt lika stor som halva stena line.
Jag och några fler befann oss i skyddsbåtarna.. eller vad heter dom?
Sedan skulle vi alltså komma upp från dessa båtar och upp i själva båten.. ?
Men sedan befann vi oss plötsligt i vattnet och jag fick panik.
MÖRKT VATTEN. LÅNGT UTE I MITTEN AV INGENSTANS.
Jag kravlar mig upp först av allihopa på en jävla rep och försöker uppmana allihopa på båten
att det är bättre att vi befinner oss på andra sidan på båten... what.
Sedan höll vi på att drunkna allihopa för den lutade sig till slut som på titanic.. ?
SÅ JÄVLA ÄCKLIGT! Jag vaknade efter det. Sprang upp och bara fan..
Usch, jag HATAR dessa jävla mardrömmar jag drömmer hela jävla tiden!
:(


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0