LP1A



Jag har ju som sagt börjat ettan i gymnasiet!

Trots att jag endast gått de ynka två dagarna, tror jag ändå jag kommer trivar UTMÄRKT.
Sofia som egentligen skulle börja lärlingsprogrammet har nu bytt till min klass, SUPERB!
Dessutom finns det två till brudar från alingsås som jag delar min resa på pendeln med till skolan
som jag träffade på intervjun i torsdags som också går i min klass.
Fint sällskap jag hamnat med.. Har varit nära på att börja grina ett flertal gånger idag..
Utav skratt! Jag tror jag aldrig ätit så långsamt i hela mitt liv.
Spagetti och köttfärsås igår till middag, imorse till frukost och idag till lunch.
SCORE.
imorgon, utflykt!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0