nananana





du är en snusmumrik.......
fast inte med bananer.

JAG ÄR SÅ JÄVLA AVUNDSJUK PÅ ALLA SOM ÄR PÅ WOW JUST NU!
JAG VILL OCKSÅ!

FAKTISKT JAG SOM FYLLER ÅR IMORGON! INTE DOM!
eller kanske.. någon.
MEN JAG FÖRTJÄNAR DET!

okej där var jag lite självisk-
men jag är hungrig.


Asså, jag STÖR MIG PÅ DENNA BRUDEN!
http://vadfanskajagheta.se/
hmm. passar bättre i mörkt hår. YEP!
använd inte en såndär bustiler eller vafan de heter och en såndär
kjol, ser jättekonstigt ut :o
och dessa cykelbyxor och.. öh linnen. men asså. ah, hmm.
vanliga kläder, hallllllluuu :D
och ta NYA BILDER!
jag vet dock inte varför jag ALLTID klickar mig in på hennes sida.
hmm. kanske mitt problem.

ah fast näe.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0