ööhj




Alltså, herregud. Om två veckor börjar jag på en ny skola, med nya människor och ny levnadsstandard.
Ja fy tusan, kommer vandra runt som en zombie de första veckorna. Bra första intryck!
Njaaa..
Jag la mig runt tolv tiden igår kväll - var helt slut.
Somnade fan halv fyra. Vad är detta?!

Det ordnar sig säkert..

Imorgon tar jag pendeln in till stan och möter upp Elin med mina muffins och hennes present.
Senare på kvällen blir det Oskar Lindros och Amanda Jenssen på Kulturkalaset.
Jag hade det jättemysigt igår förresten framför Timo!

PÅ SÖNDAG FYLLER JAG ÅR OCKSÅ!
Glöm inte det.. ;)



Kommentarer
Postat av: Emelie

Men hallå, du får ju lägga dig i tid :P Som jag =) Ska snart lägga mig o läsa lite. Jobbar imorgon. Klockan är knappt halv nio. Är supertrött för jag har varit uppe sen 07,30 =) Det löser sig nog, men tänk på att det nog blir en hel del tidiga morgnar. Pussokram! Ses på söndag kväll !

2010-08-12 @ 20:27:19
URL: http://emelieholmberg.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0