peace



Jag hittade till skolan igår!!
Eller ja. Mitt sällskap led mig.. iaf.
Shit majgod
. Det första som möter oss när vi kommer fram med bussen är SNYGGA KILLAR.
Jag tror jag kommer trivas helt utmärkt!
Jag trodde dock jag skulle få träffa klassen.. MEN NÄE.
Jävla intervju och hälsokoll sak med skolsystern och matteläraren xD
Skolsystern stirrade på mina naglar och ba ...  sånnadär får du inte ha i köket..
:(  ..    och då frågade jag hur ofta vi ska vara i köket.
Några gånger i veckan.
JAHAPP.
gråa och tråkiga naglar, check!
Äsch, jag får väl offra mig för laget.. 
bara för det köpte jag en turkos väska på h&m.
den visar jag någongång.. 75 spänn uppe på arkaden!
Träffade även Robin från Örebro. HEJ INTERNET KOMPIS!
Trevligt!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0