summer!

EFTERSOM att alla skriver om sitt sommarlov som nu tagit slut så borde jag också göra det.
Så HERE I GO AGAIN.

Sommaren 2010, ensamt.
Mycket ledsna miner, men även lyckliga.
Det blev sommarjobb och pengar, desperata försök att slippa vara ensam och mycket tid med familjen.
Kanske lite för mycket.

släktträff i uddevalla  liseberg  fotograferat high chaparral  träffat brorsdotter


firat midsommar   skagen  vart med vänner  hejjat på lillebror i handboll vandrat runt genom göteborg


andreas grega  timo räisänen   pier pressure  avslutat ett kapitel försökt spela gitarr


Pier Pressure i början med Amanda, Timo räisänen i slutet med Amanda igen och Josefine.
Massvis med flirtande, kramar och pussar, drömmar och längtan efter en ny start.
Gött med värmeböljan, ett tag.
Massvis med glass, LYCKA!
Varit dock jävligt seg och sovit den mesta delen.
Jamen annars har jag gjort det jag brukar göra. Hoppa upp och ner, dansa, sjunga, skämma ut mig på göteborgs gator, gått in i fel bilar, skrikt mig hes, längtat efter vintern, skrattat så jag gråtit, gråtit och tänkt lite FÖR mycket!
OCH GIVETVIS KOMMIT IN PÅ ESTER MOSESSONS PÅ LINDHOLMEN


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0