random

Haha jag sitter och lyssnar på Lars Winnerbäck, Det har jag inte gjort på ett tag. Och han passade in så jävla bra just nu. Jag behöver vila ryggen. Den tar kål på mig. Och mina ben. Otroligt om de lyckas bära mig imorgon.
Usch, blir ju höst snart. Eller, nja. Inget usch. Eller jo. Jag vet inte. Jämt så deprimerad vid denna årstid. Tänker liksom, EXTRA mycket. Vet inte. Jag borde lägga mig. Svintrött. Jag vill gå på konserter igen, känna mig lite mer levande. Typ Lars Winnerbäck eller Håkan Hellström skulle vart något fint. Jag vill att han ska gilla mig. RIKTIGT GILLA MIG. Jag tror jag har sagt det till hela världen nu. Förutom till han. Han vet säkert något iaf. Uuh. Mår illa.

GODNATT.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0