Dag 22 – Det här upprör mig

http://finest.se/userBlog/entry.php?uid=35206&beid=1558059
Haha, virus på kissies blogg skriver falsksanning. BLÖÖÖH.
Jag vågar inte gå in. Trots att jag jut var inne.

Okej, det var ett litet skämt antar jag. Men jag vill inte tänka på saker som upprör mig men denna mulna dag gör en lite smått seg. Jag har inte kommit igång med mina MÅSTEN idag men jag kommer dit. PROMISE ;)

Jag kan skriva en hel jävla lista på vad som upprör mig, men jag orkar inte :O
Allt från barnhandel, misshandel, våldtäkter och djurmisshandel till mobbning, övergrepp, trobbning och mord.
Jag fick tänka till lite på den sista... Ja ni förstår att jag inte kan sitta här och tänka på det som upprör mig - jag lär ju bli upprörd :O  




Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad är trobbning?

2010-12-31 @ 10:11:58
URL: http://emelieholmberg.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0