blaowodhisdhsdj



träningen igår blev inställd. VAR LA BRA DET EGENTLIGEN!
läskigt värre ju, muaha. tog bussen till lerum ist och gick på ett gympa pass med mina vänner!
jag skämmer alltid ut mig :P  jobbigt värre vart det!  men jäää. gick och la mig efter det och det var aasgottigt!
idag ska jag på ett danspass och sedan ett gympapass. WOHUUU! bränna bränna kalorier, hallooo.
imorgon ska jag se om man kan träna på taekwondon också. fan saknar en del folk faktist,.
VART ÄR MIN AXEL?! inte träffat honom på jättemegalänge!  känns inte så jäkla bra.
FAN NU BABBLAR JAG PÅ!  och snart kommer läraren och bustar mig så..

HEJDÅ


Kommentarer
Postat av: nisse

helt kanon bild!!

2010-02-24 @ 18:15:40
Postat av: nisse

aj då... har du tappat bort din axel? då blir det svårt att röra armen.. :o

2010-02-24 @ 21:15:38

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0