snart lov.. snart lov


oj vad jag inte hänger med idag känner jag.
kom iaf till träningen, wohuuuuu. vad jobbigt det var!
kommer inte in på msn, jävla knas.
pappi ska hämta bror snart på flygplatsen, ska nog
försöka hålla mig uppe tills han kommer hem. 
sen när gjorde paulo roberto reklam på spotify? 
jag fick bra respons på krönikan idag  " fantastiskt " sa hon.
det är nog bra, tror jag.
vi började på nationella också, hmm. börjar bli nervöst.
ny mobiltelefon också. det var nödvändigt.
fick t.om nummer till en gammal vän.

det var mycket på samma gång. good luck dåra.



detta.. får ni änna lista ut vad det är
för jag vet faktist inte


Kommentarer
Postat av: nisse

Ditt ben...? :D

2010-02-01 @ 22:33:53
Postat av: nisse

...och grattis till krönikan! xD

2010-02-01 @ 22:35:40

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0