hallo depression


HALLUUU!!
inte haft tid för att blogga, ( som jag jääämt gör )  de senaste dagarna.
nils har förståss varit här och gjort mig sysselsatt med massvis med filmer och mys! det uppskattas, det vill jag lova!

idag har jag dock väldigt ont i ryggen, jag är nog inte gjord för att sova i bäddsoffor.
mitt schema för veckan SKA hålla denna gång :o  jag är nämligen upptagen ända fram till lördag!
eller kanske söndag tillochmed!  ja kolla vilket liv jag kan framkalla.

idag har jag inte gjort så mycket dock. städat lite, det behövs när mamma inte är hemma och
när man har två stökande bröder, lite petig ibland! men slutade dock när ryggen ba AAAAJJJ!!
så jag gick och la mig. wohuu.
idag ska jag pallra mig ner till träningen iaf. dendöh.  får la se hur bruten ryggen blir efter den
vettööö!




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0