grattis mamma!


WOOAAHH!
  ' 
åkte skridskor i onsdags..? var det va?  gud, man håller ju inte koll på dagarna under lovet.
haha jag säger bara fan vad jag äger ;d    småbarnen var som klister på oss, haha.
samma kväll åkte jag och tränade med ellinor och louise på friskis och svettis -
små mikrostunder man får träffa louise - trots att vi är grannar, herregud!

igår, torsdags, åkte jag med ellinor till tandläkaren i alingsås - och sedan vidare till
torslanda, hem till nils. det började snöa också. hua. skulle egentligen tränat den dagen,
men det hann vi förståss inte
 - detta avstånd mellan oss  -
bestämde en promenad med daniel
när vi kom hem i floda igen. bra timing vi fick in. det snöade som mest då tror jag. fy farao!
och allt bara fastnade och jag såg mest ut som en vandrande snögubbe ( .. gumma.. ? )
åkte med pappa hem sen från träningen, genomfrusen - dagen avslutades med en lång, varm dusch.

idag fyller min kära mor år, det ska vi allt fira! hoppas på att hela familjen är hemma?? host..
JAG SKA JU GÖRA TÅRTAN! lycka till säger jag bara, hehe.



love you


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0