HEY!



Mamma fyllde ju år igår så hela familjen samlades här hemma. det var rätt längesedan detta hände faktist!
och jag gjorde ju min tårta!  jag får nog öva lite till tills jag öppnar ett café :D
min största bror ska ju snart få barn så samtalsämnet var runt att föda barn. jag ska aldrig föda barn säger jag bara. fyfasen vilken börda det måste vara! oså en liten unge bah WÄÄÄÄHHHH!  nej fyfan.
sedan var det hockey och mat och spel och hallelujah. 

och jävlar vilket väder vi har alltså. hela grannskapet kom ut och skottade på både tak och mark imorse!
det snöar fortfarande..  vi kanske blir insnöade tills måndag!
oj vad synd det skulle vara..





Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0