jag tror jag tänker för mycket


det är nog BARA min blogg som inte krånglar här på blogg.se?  alla ba OMG JAG KAN INTE LOGGA IIIIN!
egentligen är det nog jag som sitter och förstör.        MUAHAHAHA

hemma idag, ohshiet. jag gjorde varken hemkunskapen eller matten igår..  jag somnade. säger vi.
hihi. jag har hela helgen på mig!

och vet ni? imorse tog jag mig upp ur sängen och började städa köket, gjorde kaffe som jag faktist inte drack.. :(
sen satte jag på eldkvarn och sopade golvet, kanske skulle damsugit skulle vart bättre.. men ändå!  sedan tog jag upp alla kläder som ständigt hamnar på mitt golv bara sådär under veckans gång i letandet på vadfan jag ska ha på mig på dagarna, sedan dammade jag och bäddade sängen! borde kanske damsuga där också.

jag har haft en tanke hela morgonen att jag ska duscha och tvätta håret, och hårinpackning och verkligen skämma bort mig själv idag, men icke! om jag städar hela huset kanske mammi blir jätteglad att hon slipper vara hemma ännu en helg och städa!
såå.. då kanske hon åker iväg med mig en sväng?!
vet ni hur längesedan det var jag gjorde något med min mor senast? vi brukar väl handla mat och sånt.. ibland..
VILKET BEHÖVS NUUU!
osten är slut. O-M-G !  eller..man kan inte hyvla den längre, det är katastrof!
och jag vet att ni håller med mig..

pappa och jag brukade åka iväg på lördagarna och handla tillsammans förut.. :p
åkte till skroten först för att slänga allt skräp som vi samlar på oss, sedan iväg till ica eller liknande.
jag hängde mest med för att få vad jag ville ha, och vet ni vad det var?
GODIS SÅKLART?!

ibland saknar jag faktist att vara sådär liten!
men vem gör det inte? runt hörnet av idag väntar räkningar och egen bostad, jobb och en ny familj.
min största bror får snart en liten flicka, nicklas tar snart studenten och jag börjar snart på gymnasiet.
det är inte klokt hur snabbt allting går. jag har gjort en del misstag som jag vet att ni fått lida med och jag ångrar innerligt detta. men jag älskar er, det vet ni va?

         



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0