..


Jag försökte hjälpa Robin med hans finnar.


Elin' säger:
oj
hahah
du blir len på kroppen också.
men pröva med vanten


Bobbin GOD JUL säger:
men vad för vanten
lääänkaaatar det
tar den bort hår?


Elin' säger:
du och ditt jävla internet
what
xD
neeeej


Bobbin GOD JUL säger:
aw
haha
sökte på peelarfick fram
Mina innersta tankar: Pullar....
Menade du: pullar Topp 2-resultat
Pullar.... ...långsamt nu. Fittan är våt och jag tänker på hur ni sitter och runkar och läser min blogg. Knullsugen. posted by Lina @ 5:15 em
........
.......................................


Elin' säger:
WHAT


Bobbin GOD JUL säger:
JAG SÖKTE PÅ PEELAR


Elin' säger:
AMEN VAFAN XD


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0