torsdag

Hej



Hejdå


bla bla bla. 

JAG HAR JU INGET ATT SKRIVAAAA!!
   eller jo
skrivit in mina ansöktningar till gymnasiet.  10 val.
HAHA asso räätt så surt om jag inte kommer in på någon utav dom.
hehe.
kind of..  sucks.

Ester Moseson,  Livsmedelspogrammet - bageri  Lärlingsutbildning.
DEENDÖH!
sen tog jag typ massa sånnadär hotel och resturang program runt om
i göteborg. och musikproduktion.
TÄNK OM DET SLUTAR MED ATT JAG SITTER OCH PRODUCERAR MUSIK?!
nej.  Irland ju.  fortfarande en dröm ju! 
NEJ!!  jag producerar musik i studion.. som också är en pub/resturang!!

fatta vad mycket arbete.. !
jag ska bli rik. 
MUAHAHAHAHAH

sen ska jag blogga därifrån! och tjäna pengar på bloggen!

träning ikväll!
inte någet pepp alls!
fyyyyyy.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0