jag vet hur man flyr från denhär planeten

MITT SOMMARJOBB ÄR AVSLUTAT!
Gött eller.... ?!
Jaa =)

Idag har jag ätit jordgubbar.. och massa annat som jag inte kommer ihåg riktigt..
MEN JORDGUBBAR, ååh älskar det.
Mamma och jag diskuterade hur man fixade ett sånt jordgubbs-försäljnings-arbete och bestämde oss att fråga nästa gång! Men.. sen förstod vi att det kanske inte är så jävla kul egentligen.
Men ett sådant göteborgspass ville jag införskaffa mig för en dag sa jag. Och det skulle jag kolla upp priserna på..
OCH UNIVERSEUM!
Så ville jag till marstrand också.

men äh, vafan. SOMMAREN ÄR LÅNG!

just nu sitter jag och drogar sönder lars winnerbäcklåtar
UNDERBARARE MÄNNISKA FÅR MAN LETA EFTER!


godnatt! 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0