mums!

 

Säckpipa är inte jättefint att höra på när man har mensvärk och är sekunden ifrån att svimma av.
Men trots detta höll det på i tjugo minuter - samma melodi i tjugo minuter.
Fint att det var årets hetaste dag också. Var noga med att inte sätta mig på klänningen, svettades ju ihjäl!
Tur var väl det att jag inte hamnade med gamla, senila tanter och gubbar vid mitt bord. (som en viss bror gjorde..)  Jag skulle dött! Sorry.. men.. gah.
En ung kusinsamling från Göteborg var det allt, + en gammal gubbe. Men han satt bara tyst på kanten, stackarn.
Kameran dog också, efter att jag glömde stänga av den.. Så..
Attans!

Imorgon bär det av till Liseberg dessutom - till och med lilla Alma följer med!

<3


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0