WHAT

Det luktar typ smält ost.
Och jag är lika hög som ett hus....

!
Njaajajajjajaja.
NAJ!


Jag smörjer in mig med massa hudkrämer där jag bränt mig
VILKET ÄR ÖVER HELA KROPPEN!

Det suger hästkuk att man ska vara såhär vit som jag är.
Men det sa maria att det ska jag hålla av! Det är tydligen fint att blända mina åskådare på stranden<3
Juste, har ni någonsin sett en hästkuk irl?
SÅ JÄVLA ÄCKLIGT!
Lika fucking stor som hela jävla benet!
Där var det många svordomar som strök över tangenterna!

Men nu ska jag inte tråka ut er med könsdelarna på en häst icke.
 
Jag har en sån jävla mensvärk btw. Jag tror jag kommer spy upp min bulle snart.
Ja, det bjöds på fika förut. faaaannnnn jag som änna skulle lägga av med dessa läckerheter
men louises röst ekar i hjärnan att   "ÄÄÄÄSCHH!!! vi lever bara en gång!!! "
Jag tror jag ska trycka i henne några baouta falukorvar!



ÅH VAD JAG SAKNAR DIG
KOM HEM FRÅN GREKLAND
SÅ UMGÅS VI!
<3



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0