Ett avslutat kaptitel.


AaAAAHh, som jag längtat!

Nu har jag äntligen avslutat nian på alléskolan - med godkänt i alla ämnen.
ÄR DET GÖTT ELLER?!
Jag var livrädd att jag skulle bli underkänd i massa ämnen, satt inne på mitt rum och storgrät när jag inte råpluggade.
Och där hade du mitt liv i de sista månaderna av nian!
Hela min kropp skakade igår när vi skulle gå ut i häcken på skolgården, jag började grina när vi sa hejdå - verkligen grinade. Men det var bara för att alla andra grät.. ..   .
Sedan bar det av i regn. Tackade nej till en sista kväll med klassen och bara njöt.
 Klart jag kommer sakna dom trots att det var en pina att stå ut med de flesta varje dag.
Det är ett avslutat kapitel i varje liv, och vi har haft våra fina stunder:)
Tack för alla dessa år 9i!



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0