Rånice




Övernattade som sagt hos farmor inatt.
Hjälpte till och "städade" igår och sedan bar det hem i denna blåsiga sommardag!
Jävla konstigt jag mått under dessa dagar. Helt jävla borta i andra tankar. Orkar inte att göra någonting.
Jag kom hem, tog och gjorde en macka och sedan satte jag mig här.
Asfint väder ute. Bara brist på att göra någonting.

Duschen är väldigt lockande just nu. Jag stinker.


Min kväll i förrgår var inte som väntat ( ingenting jag gör är som väntat.. )
Men den var trevlig och det var fint att se honom le - alla att le.
Det jag har saknat är hans leende. Gör mig lite varm inombords..

Imorgon blir det nog gymet, få lite fart!



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0