ända bilden på oss!

ÅÅÅHHHH  VEM HADE RÄTT OM VINSTEN IGÅR DÅ?!
förmodligen jag och tusentals andra svenskar, men ändå.

jag satt och darrade när de skulle ge ut den sista siffran. AAAH NERVÖST VAR DET JU!
men gött, bruden har talang!

sedan gick jag hem till mig och satte på harry potter, som jag knappt såg på.
messade en del sms som egentligen inte skulle skickats, FÖRLÅT!

inatt sov jag dessutom 5 timmar. jag klagar inte direkt, jag var faktist pigg! 
men det resulteras väl senare idag. ska ut och gå med hanna och fotografera,
sedan ut med amanda och daniel, sedan in och glo film.
MYYYYSPYYYSSS <3



amanda ska också få hennes coola present, haha..
jag berättar om den senare!
nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig,
och studiedag imorgon som sagt
NIIIICE


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0