ojsan

Man vet tydligen snart vem som vinner  " Lets Dance "
O-M-G vad ointressant!

Idag har jag hälsat på min brors dotter för första gången
och jisses vad nervös jag var! Att jag lyckades hålla henne utan
att darra sönder var ju ett mirakel rent ut sagt.
Alma, så söt! <3

Idag var rätt seg men jag fick allt ut det jag ville ha sagt,
och fick till slut reda på en del dumheter som gjorts :(

Nu kopierar jag och drar och herrjar med bilder,
måste typ radera massa inför imorgon.
Ska ta massa foton på en taekwondo tävling!
Upp tidigt dock, 4! Och hinna duscha ikväll innan jag går
och lägger mig är nog smartast. Så inte sitta här för länge!

Jävla smartass jag är också, drack typ fem koppar kaffe innan
jag drog ifrån Robin, Sofie och Alma. LIIITE HYPER

SNYGGMATTIAS VANN <3 
Egentligen ville jag ju att claudia (?) skulle vinna.
Hon har så cool röst!
Men egentligen så bryr jag mig faktist inte.
(a)



Alma!
<3


Kommentarer
Postat av: syster yster

Va mysigt lugn hon ser ut i pappas knä :)

2010-03-27 @ 09:05:14

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0