FREDAG

Helt efterlängtad veckodag! Happyhappy face!
Sitter och lyssnar på en av Courtney Love's skiva,  Courtney Love – America's Sweetheart  klicka för länk på spotify :)  Aldrig hört människan mer än i skvallret om hennes droger.. Men shit majgod, hon är ju grym!

Helt slut efter denna dagen, antar för att jag inte fått något kaffe.. Jo det håller jag fast vid!
Vart en zombie mest hela dagen, not good! Trots att jag somnade runt 10 igår, whaah!

Nästa helg är det både Hammarkullefestivalen och Lerums dagarna,



Ska allt pricka in båda två;) Träffa Elin dessutom, hoppas på finfint väder!
Just nu väntar jag på samtal, från blah blah blah.
Det kliar i hela mig, kanske en dusch gör susen? Hehe..

JUSTE! Mamma och jag gick förbi ett drop in frisörsallong och hon övertalade mig att klippa av håret.
Njaaa. Så stor förändring var det ju inte. Men en bit iaf:) Hoppas det växer ut till balen!



PARTYYYYYY


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0