LÖRDAG

Jag har slut på idéer till övertexten.. ;$

Åååh lördag idag! Somnade tidigt igårkväll, vaknade tidigt idag:)
Egentligen ville jag ligga kvar och ba nom nom... Lördag! Men näe, min blåsa sa ifrån!
Don't you just hate att behöva pissa när man är sådär trött och bara vill ligga kvar i sängen?!
Dumma dumma, iofs - drack typ två liter vatten innan jag somnade igårkväll.
TÖRSTIG I DENNA VÄRMEN!
Senare skjutsade nicklas mig till spåret och jag tog min ann två hela varv! .. Blev en del gång men..
VAFAN! Tanken som räknas.. Bara att fortsätta! :D
Btw, har jag nämnt att det är så jävla varmt också? OCH SOL! <3  underbaaart.
Har faktiskt en långkjol som jag har som klänning på mig idag. Sen tog jag fram sandalerna också!
Detta är lycka på hög nivå. Ska snart ner till centrum och köpa glass med Amanda och Joffe.
ÄNNU MER LYCKA! Glass betyder sommar...
Och snart sommarlov!

Fasiken vad jag babblar på igen.



Ha en trevlig lördag!



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0