negativa elin

Provet igår gick bajsdålig, kan vara för att jag pluggade på fel saker. KLANTARSLE!
Jaja, bra att NO inte är ett kärnämne - annars skulle jag varit död just nu. Faktiskt.
Förkyldningen har inte lagt sig än, jäkla otur! 
Till råga på allting har jag en förskräcklig huvudvärk, ont överallt
och sover hela tiden. Men det hör väl till antar jag.
whell, dah.
Jag känner fortfarande inte smaken på maten! Förstår ni hur irriterande det egentligen är?.. :P

Kzo Hoodie, Number (n)ine Tank, A.P.C. New Standard Jeans, Converse Chucks



Zara Flowers, H&M Black Basic, Black Cardigan, Best Friends Jesus

Atmopshere Dress, E Buy Wayfarer

American Apparel See Thru Tank, Vintage Doc Martens, California Select Vintage Neckless

Dress from Secondhand, Jacket from Monki, Bow from Beyond Retro





Handmade Cardi from My Mum Made It., Black Dress from Topshop

bilder hittade på http://lookbook.nu/



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0