dag 1 - presentera mig själv



Såsom min pappas farmor heter jag likaså Elin. Som man kanske förstår från min bloggadress. Där ser man ju faktiskt hela mitt namn. Förutom.. Cecilia Therese som jag heter i andranamn! Jag är väl ganska familjekär, fastän jag egentligen inte vill erkänna det. Men när det blir bråk, brakar helvetet löst. RENT UT SAGT! Och ibland kan vi vara ganska tråkiga.. Men vafan.
Jag tänker nog lite väl mycket och gör lite väl många snedsteg i livet, som förhoppningsvis, jag lär mig utav i slutändan. Musik, konst och fotografier - tro det eller ej - är intresset. P3 är absoluta toppradiokanalen som jämnt står på i rummet. Jag pratar väldigt mycket. Oftast när jag blir nervös i nytt umgänge. Men annars också. Det lät knasigt. Kaffe är en stort prioritering på morgonen. JAG FUNGERAR INTE UTAN DET. Ibland kan det dock bli för mycket och då kan jag bara hoppa upp och ner ungefär. Spela hög musik och skrika mig hes. Fast det brukar jag göra ändå.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0