dag 2 - min första kärlek



Nils! Två jäkla glasögonormar i ett nötskal. Jag och Ellinor skulle in till stan och möta calle - som var ellinors kusins.. gamla klasskompis eller något. Jag och calle hade börjat prata och sedan ringde vi honom en kväll när han var ute och spatserade ,som han så fint uttyckte det, med några kompisar. Visst tusan ska han ta med sig en kompis till! Nils. Ni vet hur man kan drömma sig bort och bestämma saker i hövvet som ska hända? Ellinor skulle ta Nils och jag calle. Men så blev det inte på långa vägar. Vi fyra började ses allt mer.. Hemma hos dom i Torslanda och hemma hos oss här i Floda. Och kaboom så fick jag massa knasiga pirr i magen som jag ALDRIG stött på. Var jag sjuk? ..  Nö. Förälskad var ordet. Hans förmåga att lysa upp en gråmulen vinterdag med sina knasiga påståenden och unika blyga sätt att bjuda på sig själv föll jag för direkt. 28 december 2009 till 26 februari 2010. Om jag inte har helt fel. Trots att beslutet var mitt undrar man ju i efterhand såhär om man inte höll det man sa till varandra. I detta fall, jag.
Men idag är vi goda vänner! Han är en grym person med GRYM musiksmak och helt och hållet en underbar människa som jag kan skratta så mycket att tårarna väller.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0