dag 3 - mina föräldrar



Mamma och pappa! Detta var väl de enda seriösa korten på dom.. Lik mig? Nää.
Va tusan ska man skriva då? De bor tillsammans. Men oss också då! För tillfället - jag och jesper.
Jag och mamma kan dela ganska mycket tillsammans. Henne kan jag komma till när jag har vissa problem och behöver bara prata eller gråta ut. Dessutom lär jag mig av henne gällande mat och bakning! Ja.. Vad är mammor till för egentligen? Precis det här! 
Pappa är mer av den skämtsamma typen. Ibland räcker det bara med att kolla på honom och man skrattar. Den dåliga humorn har jag väl fått av honom. Likaså hans brytningsfel  (?) 
Ha ha.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0