första advent


bild från i lördags

Mkay, första advent och julkänslan trippar sakta fram från all denna kyla och krångel i kollektivtraffiken.
Julklapparna har jag ännu inte börjat inhandla. MEN DEN KOMMER. ´Snart..

Pappa och jag försökte diskret hålla oss för skatt i kassan på ikea i lördags när denna kille (pojke?) var gång beådrade varje kund att välja en annan kassa längre fram med sin allt för pipiga (och liiite målbrotts(?)) stämma.
Som om inte det var nog kom det fram en gammal gubbe och frågade om det var jag som var Anna-Karin. Pappa sa att han sett honom betrackta mig i snabbkassan! Varför i hela friden står du inte upp för din dotter, pappa?! Vi var allt för koncentreade på den pipiga killen.. I bilen trängdes jag i baksätet med två julklappar. Som jag nog inte borde avslöja här.   Jag höll tydligen på att klämma mitt hövve i bildörren. Iaf vad jag sa till mamma som blev helt förskräckt. Självklart var det bara mitt hår som fastnade när jag drog igen dörrn. Det skrattade vi också åt... Fan knasig humor vi har.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0