lilla lady



Första gången på typ år mår jag sjukt bra!
Just idag iaf. Kändes förjävla skönt. TYP DANSA DANSA!
Vi hade dock handboll på idrotten idag. WOOAAAAH, alltså. Vi var bäst.
Nästan.
Nä.
Men fan vad tråkigt det är med handboll.
Jag antar att läraren också såg det.
Vi tog ett litet snack han och jag. Han tyckte nog jag var lite löjlig..
FAST ÄSCH! Det var inte ens min lärare... :o

Jag klämde just en finne. Bara så ni vet.
Uppdatering ni vet ;)

ÅÅÅÅH Lars Winnerbäck. DU är så.. Bra.

Det var svajnkallt ute idag också! SPECIELLT VINDEN! Min nya lugg var inte ett stort fan av den iskalla blåsten iaf :( 

Och nu är Håkan bäst igen.




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0