old stone



Jag vet inte vad ni tänker på när ni ser den här bilden men..
Och jag vet inte varför i hela friden jag tog en sånhär knasig bild men..
TURKOSA NAGLAR IT IS! Ikväll blir det att fixa nagelbanden, klippa och trixa, och såklart måla!
Lite mer färg i tillvaron än bara vitt.. vitt och återigen VITT!
Like a prison  ...

I helgen ska jag julbaka! Första advent på söndag och FY VAD MYSIGT! Träffa T och mysa till riktigt ordentligt!
Vare sig han vill eller inte...

Mamma och jag åkte till alingsås och inhandlade årets adventsgran igår! Den ska stå utanför vid garaget och se söt ut medans vi väntar med att köra granen som ska stå inomhus och vakta alla julklappar. Plastgranen åker väl ut som vanligt den med. Fast.. Den slår ju inte direkt en vanlig gran. Trots att den vi hämtade igår stack mig i örat..


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0