söta små tjockisar..

Nu har jag sjungt och gråtit till musiken från spotify. Jag kommer säkert gråta ännu mer sedan. BIGGEST LOSER PÅ 5:AN 19.00!! Jag vet fasiken inte varför jag grinar. Men igår var... sorgligt.. i programmet vill säga! Annars skrattade jag så jag höll på att kikna. I skolan då! Någon som ser på Biggest loser? Jag följer det som tusan. Igår fick jag lite ångest och gjorde sit-ups, armhävningar och lite rumpövningar.. Kändes lite imorse. HERREGUD vad jag är otränad! Och förresten. Min andra dotter ska heta Sunshine.    (A)


naaaw..


dessa hejjar jag på!


och dessa!

Men säg fan inte vem som vinner, vare sig om det inte är någon av dessa eller inte!
Annars... Halshugger jag er i.. sömnen.



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0