rejected love

SOVMORGON! Jaha serni. Denna damen (wtf?) är ledig denna iskalla onsdag. Jag har bara hunnit med en kopp kaffe och lite morgonbilder på frosten som klibbat sig fast på fönstrena. Jag skulle väl egentligen in till stan och köpa kläder idag.. Fast nä. Jag ska bannemig städa upp mitt jävla rum, få upp gardiner och få bort den förbaskade madrassen från mitt håriga golv. En promenad runt sjön också? Ääh, jag ska inte lova något.
Håret är iaf klippt nu. SKÖNT. Luggen är betydligt lättare och allt bara... Skönt. BAH. Only en färgning som fattas nu.
Ny tröja inhandlad från H&M. Turkosleopard <3 
Fast jävla julskinka som vi styckade igår.. Blod svett och tårar ungefär. Nä, men nära inpå.




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0