babbel?



okej, jo. det har jag.
men jag har liksom ingen annan bild..
eller jo.
fast, ÅÅÅH jag orkar inte.

Dagen har vart knas! Eller något. Jag ser mest fram emot Idol om en och en halv timma.
Mamma ska göra pastasallad snart. ÅÅÅH så gott. Ska dessutom ha med mig det till skolan imorgon.
Här hinner vi inte äta lunch!
Det är faktiskt så.. :(
Mamma ringde till Kurt (haha) och uppmanade honom att NEJ! Min dotter får inte vara utan mat på dagarna!
Eller.. Inte riktigt så. Men ändå. Något i den stilen. Gud vad jag älskar min mamma.
YAP! Jag älskar mat..
 NEJ NU bör hon nästan vara klar.
Och jag bör städa kaninburen innan idol. OCH DUSCHA!
Eller kanske efter.. Idol.

HA DET ASNICE!
föressten.. världens sötaste varelse har namnsdag idag.
GRATTIS ALMA <3


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0