görsjuk



Åh, jag mår så förbannat ARG.
Det har jag rätt till idag känner jag.
Mina öron, likaså mitt hövve dunkar och dunkar som en jävla bas som fortsätter.. och fortsätter..
Från min näsa rinner det konstant snor och min hosta är FÖRJÄVLIG.
Hela kroppen gör ont och skifftar mellan att vara frusen och kokhet.
HUR ANMÄLER JAG MIG SJUK PÅ INTERNET?!
Jag förstår ingenting. OCH IMORGON ÄR DET FAN MATTEPROV.
Känns bra att vara borta idag också, skulle varit i charken.
För andra gången.
Men nej fyfan. Igår var en äcklig pina.
Vi gjorde falukorv. FALUKORV ?!
Äckligt slajm.... ÅÅH jag mår fortfarande illa :(

Nu ska jag göra frukost och ringa pappa.
Blev en kopp te vid halv 6 tiden och sedan bums i säng.

och jag som skulle komma ner till träningen idaaaaag..
;(


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0